Veebipoe leidliklaps.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Sunetra OÜ (registrikood ​​12786827, aadress: Asula tn 1b Tallinn, Harjumaa, 11312)
Kontakt: leidliklaps@gmail.com, telefon: +372 55559306

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1. KAUBA – JA HINNAINFO

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde (kuvatakse eurodes). Ostukorvi summale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. 

2. TELLIMUSE VORMISTAMINE

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Seejärel vali sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Kui Sul on kehtiv sooduskood, siis märgi see lahtrisse “Lisa sooduskood”. Seejärel vajutage “Mine maksma” nupule. Enne maksmist lugege läbi üldtingimused ja peale nõustumist alles täitke kontaktandmed, valige kaupade kättesaamise ja maksmise viis.
Toodete eest saab tasuta pangalingi kaudu: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Revolut. Pangalingiga maksmisel vajutada kindlasti pangalehel olevale nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.

Makseid vahendab Montonio Finance. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul teate saatmisest.

3. KOHALETOIMETAMINE

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti. Kokkuleppel ka väljaspoole Eestit – soovi korral võtta ühendust leidliklaps@gmail.com
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Eesti – Omniva, SmartPost Itella, DPD Pickup.
Kauba saatmiskulud on nähtavad enne ostu sooritamist. Saatmiskulud kannab ostja.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti hiljemalt 10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

4. TAGANEMISÕIGUS

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Juriidilisele isikule taganemisõigus ei kohaldu.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Veebipood ei tagasta raha juhul, kui toode on rikutud või kliendi poolt kahjustatud. 
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise (puuduvad ja/või katkised takjakinnitused, kahjustused spiraalil, lehed/ elemendid kortsus) või kulumise (lehtedel, elementidel kriimustused) märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas vormis Veebipoe e-mailile: leidliklaps@gmail.com. Avaldus tuleb saata hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamise hetkest. 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. Sel juhul on ostja kohustatud kauba tagastama.

5. OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

6. VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjana aadressile leidliklaps@gmail.com.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.